Mūsu skolotāji

Mārtiņš Gulbis
Mūsu skolas vadītājs, vairāku programmu autors un pasniedzējs.
2007. gadā radās ideja kļūt par skolotāju un nonākt izglītības jomā un jau pēc diviem gadiem Mārtiņš kļuva par fizikas skolotāju. Darba laikā saprata, ka grūti saprast teoriju, ja tā netiek pielietota praktiski. Tā arī radās ideja izveidot "Laboratorium zinātnes skolu". Skola, kuru mēs tagad pazīstam, radās 2014.gadā un turpina attīstīties.
Par izglītību un interesēm:
Mārtiņam ir maģistra grāds dabaszinātes ķīmijā, ka arī augstākā izglītība pedagoģijā- vidusskolas ķīmijas skolotājs.
Patīk izzināt dabu un cilvēkus, pēdējā laikā ļoti aizrauj augi un dārzkopība.
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
«Lai skolēni ar nerimstošu zinātkāri turpina patstāvīgi pētīt un mācīties arī tad, kad mācību process skolā ir beidzies.»
Es lepojos:
«Ar to, ka daudzi skolēni, kuri pie mums mācās vai mācījās:
- piedalās ķīmijas un fizikas olimpiādēs un iegūst godalgotas vietas;
- ar prieku turpina padzīļināti pētīt viņus interesējošos jautājumus;
- palīdz saviem skolotājiem vadīt mācību stundas vispārizglītojošās skolās;
- palīdz saviem draugiem un klasesbiedriem saprast fiziku un ķīmiju.»
Par "Laboratorium zinātnes skolu":
«Varu teikt to, ka tās vērtības ir ļoti svarīgas mūsdienās, un svarīgākās no tām ir:
- Zinātkāre - bērnos un jauniešos rodas/attīstās zinātkāre pētīt, domāt, mācīties;
- Ilgtspējība - zinātnes skolas tagadnes patiesie darba augļi sabiedrībā būs vērojami vēl tikai nākotnē vismaz vairāku gadu desmitu garumā. Turpinot savu darbu, ilgtermiņa ietekme sabiedrībā arvien palielināsies.»

Andrejs Tokmakovs
Ķīmijas un fizikas skolotājs.
Sāka savu karjeru izglītības jomā 2016. gadā, kad uzstājās savas pirmās macību grupas priekšā. Paralēli pasniedzēja darbam mūsu skolā Andrejs strādā kā pētnieks Latvijas Universitātes Cietvielas fizikas institūtā.
Par izglītību un interesēm:
Pabeidza RTU materialzinātnes un lietišķas ķīmijas fakultates maģistratūru.
Brīvajā laikā viņam patīk buvēt, audzēt augus un ziedus ar permakultūras paņemieniem, kā arī lasīt grāmatas.
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
«Ļoti daudzas parādības mūsū apkartnē ir cieši saistītas. Gribu pēc iespējas vienkaršāk paradīt likumsakarības starp tām.»
Es lepojos:
«Ar to, ka spēju stastīt pēc iespējas kodolīgāk un vienkaršāk.»
Par “Laboratorium zinātnes skolu”:
«Jebkurā laikmētā bija un ir vērtīga cilvēka vēlēšanās palielināt savas zināšanas un praktiskās spējas izpildīt/realizēt iedomāto. Laboratorium zinātnes skolā teorija vienmēr nāk kopā ar praksi. Mācēt padarīt un alkt pēc zināšanām palīdzēs tikt dzīvē, kur vēlies.»

Emīls Zariņš
Ķīmijas un fizikas pasniedzējs, kā arī vairāku maiņu vadītājs vasaras nometnē.
Mācot bērnus un jauniešus viņam visvairāk patīk redzēt ieguldītā darba rezultātu: kad bērni pat pēc ilga laika atceras un saprot to, ko iemācijās.
Par izglītību un interesēm:
Šobrīd studē RTU Elektrotehnikas un vides inženierzinātņu fakultātē.
Brīvāja laikā interesējas par vēsturi, kā arī laiku pavada kopā ar ģimeni un draugiem.

Alise Drozdova
Ķīmijas un fizikas paszniedzēja.
Strādā pie mums kopš 2015.gada, uzsāka savu karjeru mūsu skolā kā skolotāja palīgs, bet ar laiku pati kļuva par ķīmijas-fizikas skolotāju. Pirms sāka strādāt pie mums, Alise bija mūsu skolniece.
Par izglītību un interesēm:
«Pašlaik studēju RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātē, kā arī esmu savas fakultātēs studentu pašpārvaldes vadītāja. Man ļoti patīk klinšu kāpšana un fotografēšana.»
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iemacīt/iedot skolēniem?
«Iemācīt zinātkāri, cik nu vien tas ir iespējams, bet arī to, ka zinātne nav tikai eksperimenti, bet arī teorija, bez kuras nevar neko darīt, ja gribas saprast lietas.»
Es lepojos:
«Kad bērni ar aizrautību stāsta vecākiem, ko jaunu uzzināja, vai kad atnākot uz nodarbību sāk stāstīt par kādu eksperimentu, ko paveica mājas. Man tiešām patīkami redzēt to uguntiņu bērnu acīs, kad viņi sāk aizrauties ar kaut ko, kas nav tikai datorspēles vai telefons. Tādos brīžos es sajūtu, ka daru visu pareizi, un ka jāturpinā darīt, lai būtu vēl vairāk spīdošas actiņas.»

Vladislavs Aščeulovs
Kursu programmas autors un ķīmijas-fizikas pasniedzējs.
Vladislavu vienmēr ir interesējušas dabaszinātnes, vidusskolā pasniedza vairākas ķīmijas stundas un pat augstākās matemātikas pamatus, kā arī palīdzēja Inženieru skolas klasesbiedriem sagatavoties fizikas eksāmenam 12. klasē.
Par izglītību un interesēm:
Šobrīd iestājas trešajā studiju gadā Kembridžas universitātē uz programmu “Chemical Engineering via Natural Sciences”.
«Man patīk mācīties pašam un mācīt citus. Brīvajā laikā aizraujos ar riteņbraukšanu, ģitāras spēli, klavierēm, datoriem un pastaigām.»
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
«Tagad mans mērķis ir ieinteresēt tos, kuriem zinātne šķiet garlaicīga. Es vēlos, lai mani skolēni saprastu, kā darbojas daba, un nebaidītos no matemātiskām formulām.»
Par "Laboratorium zinātnes skolu":
«Ar to, ka jau mēnesi pēc darbā pieņemšanas sāku izstrādāt programmu“ Ķīmijas udevumu risināšana ”un vēl pēc 1,5 mēnešiem -“ Fizikas uzdevumu risināšana ”. Esmu ļoti pateicīgs par iespēju izmēģināt sevi kā pasniedzēju tik drīz pēc darba uzsākšanas.»

Anastasija Ševčenko
Ķīmijas un fizikas pasniedzēja.
Anastasiju aizrauj eksaktās zinātnes un spēja skaidrot “nesaprotamas lietas” bērniem. Mūsu skolā strādā jau trīs gadus, šobrīd pasniedz ķīmijas un fizikas nodarbības, ka arī izmanto iespēju pilnveidoties un izglītoties tālāk kopā ar mums.
Par izglītību un interesēm:
Šogad Anastasija uzsāk ceturto studiju gadu Rīgas Stradiņa universitātes Medicīnas fakultātē.
«Man patīk eksaktās zinātnes, tāpēc arī izvēlējos mācīties vietā, kur varēšu padziļināti apgūt bioloģijas un ķīmijas aspektus.»
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
«Drosmi izzināt to, kas šķiet interesants. Nebaidīties no kļūdām mācību procesā, jo tās bieži vien noved pie jauniem atklājumiem.»
Par "Laboratorium zinātnes skolu":
«Skolai ir nozīmīga misija - padarīt zinātni populārāku, tuvāku bērnam. Ir svarīgi saprast, ka ķīmija, fizika vai jebkurš cits mācību priekšmets nebeidzas tikai ar mācību grāmatas bildītēm - tam ir turpinājums reālajā dzīvē, ko var saredzēt, sadzirdēt, sasmaržot un sataustīt. Zinātnes skola katru dienu dod man iespēju pilnveidoties un nereti pat visneiedomājamākos veidos.»

Jeļizaveta Ivanova
Ķīmijas pasniedzēja.
Pievienojās Laboratorium komandai 2018. gadā asistenta lomā ķīmijas un fizikas nodarbībās. No 2020. gada septembra parādījās pirmie skolēni, kuriem pasniedza individuālās nodarbības ķīmijā. Savukārt gadu vēlāk, 2021. gada septembrī, sāka vadīt ķīmijas un fizikas grupu nodarbības skolotājas lomā.
Par izglītību un interesēm:
Saņēma farmaceita diplomu RSU. Brīvajā laikā mīl dejot, ceļot un skatīties seriālus.
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
Bērniem gribētu parādīt, ka ķīmija var būt vienkārša.
Es lepojos:
Lepojos ar katru savu skolēnu, kurš pārstāja baidīties no ķīmijas. Kādam iespējams kļūs arī iemīļota.
Par Laboratorium Zinātnes skolu:
Uzskatu, ka galvenā Zinātnes skolas vērtība ir demonstrāciju un eksperimentu dažādība, kas neatstāj nevienu skolēnu vienaldzīgu pret zinātni.

Linda Trofimoviča
Ķīmijas un fizikas pasniedzēja.
Diezgan liela pieredze darbā ar bērniem: pirms nokļuva mūsu skolā divus gadus strādāja bērnudārzā, tad pie mums nokļuva skolotāja asistenta lomā.
Par izglītību un interesēm:
Šobrīd studē Latvijas Universitātē Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē, Vides zinātnes programmā.
Savā brīvajā laikā nodarbojas ar sporta jogu un tenisu, kā arī patīk izpausties radoši zīmēšanā.
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
«Spēju saprast, ka viss sarežģītais var būt vienkāršs.»
Es lepojos:
«Ka bērniem pēc nodarbības parādās dzirkste acīs, kas veido tieksmi visu izzināt un saprast. Kā arī redzu būtisku attīstību savos panākumos kā Laboratorium darbiniekam.»
Par "Laboratorium zinātnes skolu":
«Sabiedrībai Laboratorium dod jaunas iespējas, spēju saprast un izzināt pasauli caur praktiskām lietām. Man Laboratorium sniedz iespēju iesaistīties kopīgā bērnu nākotnes attīstībā un, protams, brīnišķīgu kolektīvu.»

Vladislavs Agarkovs
Elektronikas pasniedzējs.
Laboratorium Zinātnes skola ir Vladislava pirmā darba vieta: “Pirms sāku strādāt šeit, pats mācījos Zinātnes skolas nodarbībās. Pēc kāda laika kļuvu par skolotāja palīgu, un šobrīd esmu Elektronikas skolotājs.”
Par izglītību un interesēm:
Pašlaik Vladislavs mācas 12. klasē. Viņu ļoti aizrauj elektronika un programmēšana.
Kas ir galvenais, ko tu vēlies iedot skolēniem?
«Mīlestību pret zināšanām.»
Es lepojos:
«Ka esmu Laboratorium Zinātnes skolas jaunākais skolotājs.»