pēteris gudrs vēl gudrāks-min
Pēteris

Mācās Āgenskalna Valsts ģimnāzijas 8. klasē, un apmeklē mūsu nodarbības jau sesto gadu. Nākotnē viņš grib studēt eksaktās zinātnes un arī saistīt savu karjeru ar kādu no tām. Pēteris ar lieliskiem panākumiem ir startējis dažādās olimpiādēs matemātikā, vācu valodā un dabaszinībās, kā arī ir divkārtējs LTV rīkotās erudīcijas spēles “Gudrs, vēl gudrāks” uzvarētājs.

ppElza (1)
Elza

Mācās Rīgas Valda Zālīša sākumskolas 5. klasē. Meitene cenšas smelties jaunas zināšanas it visur - katru gadu apmeklē “Zinātnieku nakti” un citus izglītojošus pasākumus, lasa žurnālus un skatās dažādas TV pārraides par zinātni. Elzai ir izcilas un teicamas sekmes skolā, kā arī lieliski sasniegumi konkursos un olimpiādēs - 1. vieta Latvijā starptautiskajā matemātikas konkursā “Ķengurs”, 3. vieta kopvērtējumā matemātikas konkursā ,,Tik vai...Cik?”.

ppSebastians (2)
Sebastians

Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas 8. klases skolnieks. Jaunietis uzskata, ka ir ļoti vērtīgi gūt zināšanas un prasmes papildus skolā mācītajam, tāpēc brīvajā laikā viņš daudz lasa, apmeklē mūzikas skolu, glezno, nodarbojas ar sporta dejām un šorttreku, kā arī veic dažādus ķīmijas eksperimentus. Sebastians ir ieguvis 1. vietu skolā matemātikas konkursā “Ķengurs”.

ppAleksandrs (1)
Aleksandrs

Mācās Salaspils 1. vidusskolas 6. klasē. Nākotnē vēlas kļūt par ārstu, tādēļ papildus skolā apgūstamajam saturam, viņš lasa daudz literatūras par medicīnu, kā arī interesējas par fiziku un ķīmiju. Aleksandram ir izcilas un teicamas sekmes skolā, kā arī viņš ir ieguvis 3. vietu novada 72. matemātikas olimpiādē.

ppEvelīna (2)
Evelīna

Mācās Saldus vidusskolas 9. klasē, un viņas mīļākie mācību priekšmeti ir matemātika, ķīmija un bioloģija, jo katrs no tiem palīdz gūt nepieciešamās zināšanas un prasmes, kas būs nepieciešamas nākotnes profesijā, ko viņa vēlas saistīt ar medicīnu. Evelīna vienmēr cenšas sevi pilnveidot un gūt jaunas zināšanas, tāpēc viņa apmeklē matemātikas pulciņu, pārstāv skolas pašpārvaldi un citas apvienības, piedalās dažādos vides projektos un regulāri startē olimpiādēs un konkursos.

anastasija čursina (2)
Anastasija

Mācās Rīgas 34. vidusskolas 10. klasē. Meiteni jau no pirmajām ķīmijas nodarbībām skolā šis priekšmets aizrāva tik ļoti, ka viņa cenšas apgūt tēmas tajā ātrāk par skolas programmu, un vēlas turpināt studēt šo zinātni arī augstskolā. Klases audzinātāja uzskata, ka rakstura īpašības, kas raksturo Anastasiju vislabāk ir aktivitāte, atsaucība, laba griba, precizitāte, sabiedriskums, izpalīdzīgums un spēja ātri apgūt izglītojošos materiālus.

ppJuris (1)
Juris

Mācās Aizkraukles novada vidusskolas 6. klasē. Zēna aizraušanās ir anatomija, ķīmija, militārās zinības un dažādi tehniskie procesi. Jurim patīk rast atbildes uz nezināmo, tāpēc brīvo laiku viņš labprāt pavada skatoties dokumentālās filmas par dabas procesiem, piedaloties ārpusskolas nodarbībās, kā arī lasot populārzinātnisko literatūru.

IMG_2787
Amanda

Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas 11. klases skolniece. Meiteni vienmēr ir aizrāvusi zinātne, taču sevišķu interesi izraisa dažādu materiālu atbilstība noteiktām situācijām, kā arī to savstarpēja reaģēšana. Pēc vidusskolas pabeigšanas jauniete vēlas turpināt mācības RTU Materiālzinātņu un lietišķās ķīmijas fakultātē. Amanda ir ieguvusi 1. vietu valsts ķīmijas olimpiādes 9. klašu grupā.

jelizaveta safonova (1)
Jeļizaveta

Mācās Rīgas Franču liceja 9. klasē, un viņu ļoti aizrauj ķīmija. Arī savu nākotnes profesiju viņa plāno saistīt ar kādu no eksaktajām zinātnēm. Jeļizavetai ir izcilas un teicamas sekmes skolā, kā arī augsti panākumi olimpiādēs un konkursos, tai skaitā 1. vieta skolā starptautiskajā matemātikas konkursā “Ķengurs”. Fizikas skolotāja atzīmē, ka meitene aktīvi iesaistās mācību procesā, izrādot interesi par visa veida tēmām, kā arī pieiet katram no darbiem ar rūpību un centību.

ppRihards (2)
Rihards

Mācās Rīgas 84. vidusskolas 9. klasē. Zēna ģimene jau vairākās paaudzēs nodarbojas ar inženieriju, un arī savu nākotni viņš vēlas saistīt ar to. Mīļākie mācību priekšmeti skolā ir ķīmija, fizika un matemātika. Jaunietis ir arī izcīnījis 3. vietu Atklātajā matemātikas olimpiādē. Ķīmijas un inženierzinātņu skolotāja uzsver, ka Rihardam piemīt izteikta loģiskā, matemātiskā un kritiskā domāšana.

Kalvis-min
Kalvis

Mācās Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 10. klasē ar novirzi dabaszinātnēs. Kalvis savu nākotnes profesiju vēlas saistīt ar fiziku vai elektroniku. Viņu interesē kosmoss un datorsistēmas, pavasarī viņš uzsāka savu personīgo projektu - 8 bitu datora izveidi. Reģionālajā fizikas olimpiādē un Atklātajā Rīgas elektronikas konkursā ieņēma 1. vietu starp 78 konkurentiem no Rīgas un tās apkārtnes skolām. Ķīmijas skolotājs īpaši atzīmē Kalvja aizraušanos ar eksperimentiem un pētniecību, kā arī mērķtiecību.

Madara-min
Madara

Tukuma 2. vidusskolas 8. klases skolniece, kura tikko sākusi mācīties ķīmiju un fiziku, bet jau interesējas par padziļinātu dabaszinātņu apguvi. Novada matemātikas olimpiādē parādīja izcilu rezultātu. Matemātikas skolotāja arī atzīmē, ka Madara ir pārsteidzoši mērķtiecīga, pacietīga, ar labi attīstītu loģisko domāšanu un spēju skaidri un pamatoti izteikt savu viedokli.

Emīlija Didze-min
Emīlija

Saldus vidusskolas 8. klases skolniece - klase ar novirzi uz matemātiku, tehnoloģijām un dabaszinātnēm. Emīlijai īpaši patīk ķīmija un viņa jau vēlas savu nākotnes profesiju saistīt ar farmāciju. Viņa ir teicama skolniece un sasniedz labus rezultātus dažādos konkursos un olimpiādēs - 2019. gadā Emīlija ieņēma 2. vietu televīzijas konkursā "Gudrs, vēl gudrāks". Ķīmijas skolotāja atzīmē, ka Emīlija, jau no 5. klases, bija viena no izcilākajām skolas audzēknēm. Meitene ir ļoti mērķtiecīga un sabiedriska, viņa uzdevumiem pieiet ar patiesu interesi un atbildību.

Artūrs-min
Artūrs

Mācās Rīgas 69. vidusskolas 7. klasē. Kopš bērnības Artūrs vēlējās kļūt par inženieri-izgudrotāju un turpina spītīgi virzīties uz savu mērķi. Jau šodien viens no Artūra izgudrojumiem ir kafijas biezumu gaisa atsvaidzinātājs, ko viņš radīja, domājot par ekoloģisku dzīvesveidu. Kā arī Artūrs demonstrē izcilus panākumus skolā. Matemātikas skolotājs atzīmē lielu interesi un ievērojamu potenciālu dabaszinātņu studijās, piebilstot, ka zēns ir ļoti centīgs un mērķtiecīgs.

Rūdolfs-min
Rūdolfs

J. Mediņa mūzikas vidusskolas 10. klases skolnieks. Ar izcilību beidzis Rīgas katoļu ģimnāzijas pamatskolu, kā arī sasniedzis augstus rezultātus, piedaloties Rīgas pilsētas olimpiādēs matemātikā un bioloģijā. Rūdolfs ir diezgan daudzpusīgs skolēns, kā atzīmē ģimnāzijas direktora vietnieks - viņu aizrauj gan mūzika, gan eksaktās zinātnes, ar kurām jaunietis plāno saistīt savu nākotni. Rūdolfs ir ļoti ziņkārīgs un mērķtiecīgs. Viņš mūsu skolā mācās 6 gadus, sākot no 4. klases.

Elza-min
Elza

Mācās Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas 9. klasē. Viņa ļoti aizraujas ar zinātni un vēlētos savu nākotni saistīt ar medicīnu vai medicīnas tehnoloģiju attīstību. Demonstrē arī izcilus rezultātus skolu un pilsētu olimpiādēs matemātikā un bioloģijā. Bioloģijas skolotāja atsevišķi atzīmē, ka Elza ir ļoti spējīga meitene, mērķtiecīga, centīga un aktīvi iesaistās skolas dzīvē.

Roberts-min
Roberts

Rīgas pilsētas pamatskolas 5. klases skolnieks. Robertu interesē lietu un procesu būtība, cēlonis un sekas. Viņam patīk matemātika un viņš to ļoti labi pārzina - 4. klasē viņš jau pabeidza 6. klases programmas uzdevumus. Matemātikas skolotājs atzīmē Roberta labi attīstīto loģisko domāšanu, kā arī Roberta radošo pieeju uzdevumu izpildē. Divus gadus pēc kārtas Roberts piedalījās MMC (Meridian Mathematics competition).

Mārtiņš-min
Mārtiņš

Rīgas 6. vidusskolas 6. klases skolnieks. Jau no pamatskolas viņš izrādīja interesi par eksaktajām zinātnēm, īpaši par dabaszinātnēm un matemātiku. Mārtiņš apmeklēja skolas zinātnisko pulciņu, kā arī robotikas un programmēšanas nodarbības. Viņš ir izcils skolēns, piedalās dažādos konkursos un olimpiādēs, pat ieguva 1. vietu Rīgas pilsētas matemātikas olimpiādē. Skolotājs īpaši atzīmē Mārtiņa centību un patstāvīgo domāšanu: "Viņš ir jaunietis, kurš ar entuziasmu mācās matemātiku, apgūst dabaszinātnes un labprāt dalās savās zināšanās un pieredzē ar citiem!"

Emīlija Plotniece-min
Emīlija

Mācās Rīdzes pamatskolas 5. klasē. Viņu ļoti aizrauj kosmoss. Nākotnē Emīlija vēlas kļūt par zinātnieci un pētīt Visumu. Emīlijas klases audzinātāja atzīmē, ka meitene ir atbildīga un centīga, labi pārzina matemātiku un dabaszinātnes.

222938368_2978488335770118_68130952190794704_n-min
Natālija

Natālija vairākus gadus apmeklēja ķīmijas-fizikas nodarbības un pēc laika kļuva par skolotāja palīgu mūsu skolā. Viņa absolvējusi Rīgas Valsts 1. ģimnāziju, iestājusies Stradiņa Universitātē, Medicīnas fakultātē. Esot 12. klasē, reģionālajā ķīmijas olimpiādē ieguva 3. vietu!

natalija un antons-min
Antons

Antons vairākus gadus apmeklēja mūsu nodarbības, iestājās RTU Ķīmijas fakultātē un ieņēma 1. vietu reģionālajā ķīmijas olimpiādē, pēc kuras tika izvirzīts valsts olimpiādei!

бажена эмилия-min
Bažena un Emīlija

Mūsu skolas skolnieces Bažena Zambrzecka un Emīlija Mironova ieņēma godpilno 2. vietu Latvijas Ķīmijas un farmācijas rūpniecības asociācijas rīkotajā konkursā "Ideālā ķīmijas stunda"!

анния и калвис-min
Annija

Annija ieguva 1. vietu fizikas un ķīmijas olimpiādēs, un tika izvirzīta dalībai valsts olimpiādē. Pati Annija saka “Piekrītu, ka praktiskās mācības ir ļoti noderīgas, lai izprastu teoriju, un vēlētos iestāties Rīgas Tehniskajā universitātē”.

даниил-min
Daniels

Fizikas un ķīmijas olimpiādēs ieņēma 1. vietu un tika izvirzīts dalībai valsts olimpiādēs! Atšķiras ar savu zinātkāri un ar prieku cenšas vairāk uzzināt par sev interesējošām tēmām.